Милиардите, които Netflix харчат ежегодно за нови продукции, с които ни заливат, са ясен показател, че искат не само да са на първо място сред стрийминг платформите, но и да останат там завинаги.
Е, завинаги не е ясно дали е осъществимо, но поне за колкото се може по-дълго. За да покаже, че превъзхожда съперниците не само по брой абонати, стрийминг платформата разшири набора от услуги, които предлага.
Според The Hollywood Reporter, вече е факт сайтът Tudum. В него ще можем да открием всякаква интересна информация, която се отнася до филмите и сериалите на Netflix. Нещо като съкровищница за абонатите на стрийминг платформата.
Към момента Netflix имат няколко профила в социалните мрежи - Strong Black Lead и Geeked, които също са фокусирани върху промотирането на съдържанието им. Профилът Netflix Is a Joke пък е посветен на всички комедийни неща, които можем да гледаме в платформата.
През 2019 г. беше пуснат и сайтът Queue, който е ориентиран към това да ни предоставя интервюта с актьорите, режисьорите и продуцентите на филмите и сериалите, които Netflix подготвят за участие в Оскарите и наградите Еми например.
Идеята е Tudum да бъде достъпен в целия свят, като за момента е наличен единствено на английски език, но нищо чудно това да се промени скоро.