През 2018 г. Xiaomi успя да продаде 23.3 милиона бройки от супер-популярната спортна гривна Mi Band, с което си осигури и дял от 13.5% на пазара в "Wearables" категорията.
Единствено Apple бе пред китайската марка с дял от 26.8%, но според някои анализатори тази преднина ще бъде намалена, благодарение на новата Mi Band 4.
Четвъртата версия на спортната гривна влезе в продажба в Китай само преди седмица и се радва на огромен интерес от страна на потребителите.
Xiaomi съобщи, че са продадени над един милион бройки в рамките на само осем дни и компанията получава по около 5000 заявки на всеки час.
Това е рекорд за индустрията и е силен показател за това, че Xiaomi знае какво прави и умее да предложи страхотен баланс между цена-качество, печелейки все повече потребители.
Новата Mi Band 4 е с по-голям екран от Mi Band 3, който на всичкото отгоре е и цветен.
Гривната е водоустойчива и е снабдена с цял куп екстри и възможности, а цената й от около 30 долара я прави един от най-атрактивните продукти на пазара.