P. Diddy е една от звездите в кампания на CNBC, посветена на най-бързо развиващите се и успешни личности на американския бизнес.
Участниците в кампанията споделят историите на успехите и провалите си в работата, своя стил на управление и надеждите си за бъдещето.
„Въпросът е да искаш най-доброто от живота. Аз искам да създавам история през цялото време", казва P.Diddy в рекламния спот на кампанията.
Рапърът, който е една от ключовите фигури в развлекателната индустрия, е започнал от нищото и не случайно е обявен за „един от най-влиятелните бизнесмени в света" от списание „Time" и CNN.
„За мен е чест да съм в включен в групата на най-големите бизнес лидери в Америка. Работих много упорито, за да стигна до там, където съм днес и пътят ми отразява моята философия в бизнеса", споделя P. Diddy.
Едва на 38 години той е начело на една от най-големите компании в развлекателния бизнес, включваща „Bad Boy Recording", занимаваща се с продуциране на множество артисти, музикални, телевизионни и филмови продукции.
Освен това под негово ръководство са марките Sean John, Unforgivable Women, а от скоро и водката Ciroc.