"Влюбване в Италия", официалното име на 19-тия календар на Lavazza, гордо представян от Lavazza от години, благодарение на поредица световни фотографи, помолени да дадат своите лични, уникални интерпретации на "Белпаезе".
Представен пред международни медии в Милано, космополитен град със силна италианска идентичност и домакин на съвременната и градската страст, календарът на Lavazza се доказва като култов артикул на колекционери и ценители на фотографията от цял свят.
Събитието беше отпразнувано на частно парти по протежението на Навили - историческите, някога плавателни, канали, които сега са най-романтичните места в града; в Ecliss, преобразен в изцяло обновено място: елегантна „градина на Купидон", където гостите бяха посрещнати в романтична, игрива атмосфера.
Темата „Аморе" (любов) - и най-вече, влюбване в Италия, е една от тези оригинални, необикновени теми, които са предизвикателство за фотографа, но могат също да покажат неговата персоналност и стил. Lavazza отново предпочете да говори за италианския стил, защото в Италия, както се казва в календара: „Може би има нещо във въздуха, което запалва страстта. Или може би е в красотата на пейзажа и архитектурата, която естествено предизвиква най-благородното чувство: любовта."
През своя обектив, Селигър разкрива тайните на вечния образ на Италия, като страна на любовта, където красотата, изкуството, природата и историята влияят и завземат нашето съзнание, водейки ни почти неизбежно към чувството за любов. Шест различни истории, разказани по хумористичен или сюреалистичен начин, незасегнати от времето: „шест интимни момента, включващи него, нея и кафето."
Пейзаж в Тоскана, високите води на Венеция, балконът на Ромео и Жулиета, скалите Фаральони на Капри, магическа флорентинска градина, любовна история в Неапол са перфектият фон, добавящ ритъм и хармония към пиктографската история на Селигър, където артистичните предложения се сливат с качествата на типичния американски фотограф: талант да използва снимките, за да хване настроението, а в този случай чувствеността на определена ситуация.
„Да си фотограф означава да се разгърнеш, да направиш ситуацията надеждна, така че да покаже връзката между хората," обяснява Марк Селигър. „Това е като да си измислиш история и след това да я разкажеш, трябва да я направиш реална. Това, което ме накара да се влюбя в Италия беше „комбинацият" от хора - има определено качество на живот, което прави Италия наистина уникална".
Сред моделите, портретовани в календара 2011 г., се открои една двойка: американската актриса Оливия Уайлд и нейният съпруг, филмовият режисьор Тао Русполи, звезди на снимката от Капри.
„Как може да не се влюбите в Италия? Никога не съм срещала някого, който не се е влюбил в Италия, след като я е посетил - споделя актрисата - дали заради архитектурата, хората или дори само храната, невъзможно е да не обичаш тази страна", разкава тя по време на снимките.
Оливия се чувствала особено спокойна, докато е снимана да държи чаша с топло кафе, понеже по нейни думи: „Друга причина поради, която обичам Италия, е заради културата на кафето. Като съпуга на италианец сега дори подбирам още повече. На снимките на „Д-р Хаус" помолих за малка еспресо машина. Първоначално на другите им стана смешно, но аз си казах „накрая ще ми благодарят!". Сега всеки член на екипа започва деня си с едно от моите еспресо."
Освен известната двойка, другите модели на сесията са Бил Джентъл, забавният Купидон, който краси корицата, както и последната снимка, която завършва „историята", разказана от Селигър. Шестте календарни снимки включват Моника Кастило, Енрике Пласиос, Нут Сиър, Седрик Бир, Лилиана Домингес, Алесандро Джиалокоста, Вайълет Бъд, Джейза Киминадзо и Иван Олита.
Mike
на 15.10.2010 в 15:32:14 #1"По време на снимките на "Д-р Хаос" нон стоп молех за чаша експресо", сподели актрисата ---- Открийте грешките... Малък жокер: Сериалът е "Д-р Хаус" (House), а не Хаос (Chaos). Също така напитката се нарича еСпресо (espresso) и няма нищо общо с еКСпресния влак...