Миналата седмица стана въпрос, че YouTube работи върху това да подобри услугите си за настолни и преносими компютри.
Не е тайна, че много хора използват сайта, за да слушат любимата си музика, но изглежда нещата ще се променят.
Според информация на Bloomberg, плановете на YouTube са да пуска повече реклами между клиповете на потребители, които използват платформата предимно за слушане на музика.
Изход от досадните реклами ще бъде да заплатим такса, за да не се появяват. На този принцип работи и платформата Spotify. Не е тайна също, че дъщерната компания на Google планира да пусне музикално приложение, което да се конкурира с Apple Music и Spotify.
Новините идват след обвиненията на музикални компании, че YouTube ощетява тях и музикантите, като публикува песните и видеоклиповете към тях, а не плаща достатъчно за авторски права. Не липсват и нападки към Spotify, че дава достъп до прекалено много музика в свободната си версия.