Във вторник, 12 юни, хвърлихме поглед върху най-лошите авиокомпании. Сега е редно да видим и кои са най-добрите, според класацията на AirHelp. 

Кои са най-лошите авиокомпании в света

Кои са най-лошите авиокомпании в света

Добре е да знаем

5. South African Airways

Снимка 361974

Източник: iStock

Започваме със South African Airways, които получават впечатляващите 8.69 точки за обработка на молби и жалби. Качеството на обслужване е оценено с осем точки, а за ефективност получават 85%.  

4. Singapore Airlines

Снимка 361972

Източник: iStock

На борда на техните самолети може да се "насладим" на най-дългия полет в света - от Сингапур до Ню Йорк за 19 часа. За качество на облужването Singapore Airlines получават максимален брой точки - 10.

Ефективността им е оценена с 85%, но това, което ги оставя в подножието на класацията, е ниският брой точки за обрабтока на жалби и молби - 6.77.

За спецификите на най-дългия полет в света

19 часа във въздуха

Едно непрекъснато и много продължително летене

3. Etihad Airways

Снимка 361572

Източник: iStock

86% за ефективност, 7.47 точки за обработка на жалби и молби и девет за качество на обслужването - този резултат нарежда Etihad Airways в челната тройка. 

2. Lufthansa

Снимка 361574

Източник: iStock

Германската авиокомпания получава 76% за ефективност, 8.63 точки за обработка искове и оплаквания и 10 от 10 за качество на обслужването.

1. Qatar Airways

Снимка 361975

Източник: iStock

Самолет без прозорци

Самолет без прозорци

Какви са плановете на Emirates

Qatar Airways са си заслужили първата позиция с 10 точки за качество на обслужването, 8.86 точки за обработка на молби и жалби и 89% за ефективност.