Във вторник, 12 юни, хвърлихме поглед върху най-лошите авиокомпании. Сега е редно да видим и кои са най-добрите, според класацията на AirHelp.
5. South African Airways
Източник: iStock
Започваме със South African Airways, които получават впечатляващите 8.69 точки за обработка на молби и жалби. Качеството на обслужване е оценено с осем точки, а за ефективност получават 85%.
4. Singapore Airlines
Източник: iStock
На борда на техните самолети може да се "насладим" на най-дългия полет в света - от Сингапур до Ню Йорк за 19 часа. За качество на облужването Singapore Airlines получават максимален брой точки - 10.
Ефективността им е оценена с 85%, но това, което ги оставя в подножието на класацията, е ниският брой точки за обрабтока на жалби и молби - 6.77.
3. Etihad Airways
Източник: iStock
86% за ефективност, 7.47 точки за обработка на жалби и молби и девет за качество на обслужването - този резултат нарежда Etihad Airways в челната тройка.
2. Lufthansa
Източник: iStock
Германската авиокомпания получава 76% за ефективност, 8.63 точки за обработка искове и оплаквания и 10 от 10 за качество на обслужването.
1. Qatar Airways
Източник: iStock
Qatar Airways са си заслужили първата позиция с 10 точки за качество на обслужването, 8.86 точки за обработка на молби и жалби и 89% за ефективност.