За щастие, или пък не, самолетът е най-бързият, а понякога и единственият, начин да достигнем до дестинацията си. 

Как се борят със стреса преди полет на шотландско летище

Как се борят със стреса преди полет на шотландско летище

Най-добрата терапия

Хората, които пътуват често, вече знаят на коя авиокомпания могат да разчитат. Това обаче не ни пречи да надникнем в ежегодната класация на AirHelp, която подрежда авиокомпаниите от най-добрата до най-лошата. 

Критериите, по които са изготвили класацията, са ефективността, качеството на услугите и навременното изпълнение и обработката на желанията на пасажерите.

Самолет без прозорци

Самолет без прозорци

Какви са плановете на Emirates

Пред Business Insider те споделят, че са сформирали списък от 72 на компании и качеството на услугите им. Сега ще разгледаме петте с най-лоши услуги. 

68. Air Mauritius

Снимка 361602

Източник: iStock

Ефективността на авиокомпанията на остров Мавриций е 69%, за обработката на жалби получават 3.33 точки и осем за качество на обслужването.

69. Easyjet 

Снимка 361600

Източник: iStock

79% за вфективност, едва 1.31 точки за обработка на искания, молби и жалби и осем за качество на обслужване за британската авиокомпания. 

70. Pakistan International Airlines

Снимка 361511

Източник: iStock

Пакистанската авиокомпания е получила рейтинг за ефективност - 61%, 4.22 точки за обработка на искове и шест за качество на услугата от възможни 10. 

71. Royal Jordanian Airlines

Снимка 361569

Източник: iStock

Рейтингът за ефективност на компанията е доста висок - 83%. Присъстивто ѝ в най-лошите авиокомпании се дължи на факта, че за обработка на искове и оплаквания е получила едва 0.83 пункта и шест за качество на услугите. 

72. Wow Air

Снимка 361571

Източник: iStock

Колко близо сме до първия хибриден самолет

Колко близо сме до първия хибриден самолет

И какво ще представлява той

Първа отгоре надолу е исландската авиокомпания Wow Air. Тя получава 75% за ефективност, 1.68 точки за обработка на искове и оплаквания и шест за качеството на обслужване.