За щастие, или пък не, самолетът е най-бързият, а понякога и единственият, начин да достигнем до дестинацията си.
Хората, които пътуват често, вече знаят на коя авиокомпания могат да разчитат. Това обаче не ни пречи да надникнем в ежегодната класация на AirHelp, която подрежда авиокомпаниите от най-добрата до най-лошата.
Критериите, по които са изготвили класацията, са ефективността, качеството на услугите и навременното изпълнение и обработката на желанията на пасажерите.
Пред Business Insider те споделят, че са сформирали списък от 72 на компании и качеството на услугите им. Сега ще разгледаме петте с най-лоши услуги.
68. Air Mauritius
Източник: iStock
Ефективността на авиокомпанията на остров Мавриций е 69%, за обработката на жалби получават 3.33 точки и осем за качество на обслужването.
69. Easyjet
Източник: iStock
79% за вфективност, едва 1.31 точки за обработка на искания, молби и жалби и осем за качество на обслужване за британската авиокомпания.
70. Pakistan International Airlines
Източник: iStock
Пакистанската авиокомпания е получила рейтинг за ефективност - 61%, 4.22 точки за обработка на искове и шест за качество на услугата от възможни 10.
71. Royal Jordanian Airlines
Източник: iStock
Рейтингът за ефективност на компанията е доста висок - 83%. Присъстивто ѝ в най-лошите авиокомпании се дължи на факта, че за обработка на искове и оплаквания е получила едва 0.83 пункта и шест за качество на услугите.
72. Wow Air
Източник: iStock
Първа отгоре надолу е исландската авиокомпания Wow Air. Тя получава 75% за ефективност, 1.68 точки за обработка на искове и оплаквания и шест за качеството на обслужване.