Едва ли има човек, който да отрече всеобщата истина, че в заведение женските компании са изключително силно оръжие - за свалки, за покачване на доброто настроение и за щуро преживяване. Дори и най-срамежливите и скромни дами понякога показват неподозирани свои страни, особено когато чувстват стабилната подкрепа на армия съмишленички, решили поне за една вечер да скъсат оковите на предразсъдъците.
Почти няма и нощно заведение, което да не е посветило вечер само на жените, т.нар. Ladies night. На тези купони програма е таргетирана за тях, комплиментите и подаръците са за тях, специалните промоции на напитки - също.
Така е, защото дамите определено са купонджийки. За разлика от мъжете, те по-смело и самоотвержено се хвърлят в купона и включват в план-графика си излизане с компания вечер по-често.
Според данни на La Cubanita се оказва, че именно нежната половинка бие по точки, отдавна преодоляла комплексите за еманципация. Жената съвсем открито заявява своята независимост, все по-откровено демонстрира и прилага капаните на магнетичния си сексапил.
Фигурата е на първо място (но алкохолът не пречи)
За да пазят формите си, дамите се спират предимно на стартери, салати и брускети с черна багета. През зимата обаче диетите отстъпват пред апетита и момичетата си позволяват салата и основно, дори и десерти.
Източник: iStock
Според La Cubanita при твърдия алкохол водката заема лидерската позиция в женската компания, придружена, разбира се, със сладки шотове. Традиционната дамска напитка - виното, обикновено е бяло или розе, но се пие в големи количества. Топ 3 коктейлите за женски задруги са Mai Thai, Mohito и Margarita.
Източник: iStock
Истината обаче е, че дамските компании по презумпция са шумни, изпълнени с енергия и готови за подвизи. Затова и рядко им е нужен алкохол, за да повдигнат настроението. Обикновено пристигат с нагласа за страхотен купон, а танците започват още със старта на вечерта
Жените издържат до сутринта
Без значение каква е причината за празненството, женските компании почти винаги "закриват партито". А когато поводът е специален, купонът е на пълни обороти до сутринта.
Женски компании се събират често и заради рождени дни, абитуриентски балове и "свещената" съботна вечер. Средната бройка на такава група е между 15-20 момичета, докато мъжката - около десетина.
Източник: iStock
Дамските дружини държат повече на алкохол от мъжките. Но явно социалният им ген за благоприличие се е запазил, тъй като рядко си позволяват неловки ситуации заради прекомерна консумация на спиртни напитки. Но "почерпените момичета" обикновено винаги са в центъра на купона и стават неотлъчна компания на диджея.
Нежни ловни дружинки
Часове преди излизане дамата се е погрижила за прическата, грима и специална рокля - ново шопинг завоевание или отдавна чакаща своя ред в гардероба.
Източник: iStock
Оказва се - отново според La Cubanita, - че стабилното подкрепление не е пречка някоя жена да си тръгне с кавалер. Напротив, успехът на една стимулира намирането на ухажори и за другите.
Най-често първата крачка е посредничеството на сервитьора, който да почерпи набелязаната дама с питие от мъжа от отсрещната маса. Следва още едно, и така - докато запознанството не се случи. А след като джентълменът е пробил стената на компанията, той автоматично "разчиства пътя" и на своите приятели.
Източник: iStock
Други методи за "стопяване на леда" са кавалерът да изпрати закачливо послание и телефонен номер, написани на салфетка, отново чрез посредничеството на сервитьора.
Ако трябва да обобщим, обикновено дамските компании са притегателен център за мъжките погледи, защото са шумни, силно забележими и атрактивни. Първи действие предприемат представителите на силния пол. Нерядко обаче и някоя дама й става скучно сред приятелките и сама подема инициативата.
Когато се осмели да заговори избраника си, резултатът често е сливането на нейната и неговата компании. Накрая, и пак често, те заедно затварят заведението.
Spotlight
на 15.03.2018 в 19:12:27 #1Ако това е вярно, явно го правят по рядко.