Едва ли има човек, който да отрече всеобщата истина, че в заведение женските компании са изключително силно оръжие - за свалки, за покачване на доброто настроение и за щуро преживяване. Дори и най-срамежливите и скромни дами понякога показват неподозирани свои страни, особено когато чувстват стабилната подкрепа на армия съмишленички, решили поне за една вечер да скъсат оковите на предразсъдъците.

Почти няма и нощно заведение, което да не е посветило вечер само на жените, т.нар. Ladies night. На тези купони програма е таргетирана за тях, комплиментите и подаръците са за тях, специалните промоции на напитки - също.

 

Така е, защото дамите определено са купонджийки. За разлика от мъжете, те по-смело и самоотвержено се хвърлят в купона и включват в план-графика си излизане с компания вечер по-често.

Според данни на La Cubanita се оказва, че именно нежната половинка бие по точки, отдавна преодоляла комплексите за еманципация. Жената съвсем открито заявява своята независимост, все по-откровено демонстрира и прилага капаните на магнетичния си сексапил.

Фигурата е на първо място (но алкохолът не пречи)

За да пазят формите си, дамите се спират предимно на стартери, салати и брускети с черна багета. През зимата обаче диетите отстъпват пред апетита и момичетата си позволяват салата и основно, дори и десерти.

Снимка 308862

Източник: iStock

Според La Cubanita при твърдия алкохол водката заема лидерската позиция в женската компания, придружена, разбира се, със сладки шотове. Традиционната дамска напитка - виното, обикновено е бяло или розе, но се пие в големи количества. Топ 3 коктейлите за женски задруги са Mai Thai, Mohito и Margarita.

Снимка 308870

Източник: iStock

Истината обаче е, че дамските компании по презумпция са шумни, изпълнени с енергия и готови за подвизи. Затова и рядко им е нужен алкохол, за да повдигнат настроението. Обикновено пристигат с нагласа за страхотен купон, а танците започват още със старта на вечерта

Жените издържат до сутринта

Без значение каква е причината за празненството, женските компании почти винаги "закриват партито". А когато поводът е специален, купонът е на пълни обороти до сутринта.

Женски компании се събират често и заради рождени дни, абитуриентски балове и "свещената" съботна вечер. Средната бройка на такава група е между 15-20 момичета, докато мъжката - около десетина.

Снимка 308863

Източник: iStock

Дамските дружини държат повече на алкохол от мъжките. Но явно социалният им ген за благоприличие се е запазил, тъй като рядко си позволяват неловки ситуации заради прекомерна консумация на спиртни напитки. Но "почерпените момичета" обикновено винаги са в центъра на купона и стават неотлъчна компания на диджея.

Нежни ловни дружинки

Часове преди излизане дамата се е погрижила за прическата, грима и специална рокля - ново шопинг завоевание или отдавна чакаща своя ред в гардероба.

Снимка 308871

Източник: iStock

Оказва се - отново според La Cubanita, - че стабилното подкрепление не е пречка някоя жена да си тръгне с кавалер. Напротив, успехът на една стимулира намирането на ухажори и за другите.

Най-често първата крачка е посредничеството на сервитьора, който да почерпи набелязаната дама с питие от мъжа от отсрещната маса. Следва още едно, и така - докато запознанството не се случи. А след като джентълменът е пробил стената на компанията, той автоматично "разчиства пътя" и на своите приятели.

Снимка 308864

Източник: iStock

Други методи за "стопяване на леда" са кавалерът да изпрати закачливо послание и телефонен номер, написани на салфетка, отново чрез посредничеството на сервитьора.

Ако трябва да обобщим, обикновено дамските компании са притегателен център за мъжките погледи, защото са шумни, силно забележими и атрактивни. Първи действие предприемат представителите на силния пол. Нерядко обаче и някоя дама й става скучно сред приятелките и сама подема инициативата.

Когато се осмели да заговори избраника си, резултатът често е сливането на нейната и неговата компании. Накрая, и пак често, те заедно затварят заведението.