След „сръчкването”, харесванията, емотиконите и редица други опции във Facebook дойде време човек да може да припечели покрай остроумните си постове.

От социалната мрежа обмислят да въведат функция, чрез която симпатията към приятелите във сайта да може да се монетаризира, пише money.bg.

В момента все още се обсъждат различни варианти. Единият от тях е потребителите да могат да пускат съдържание, означено с техния бранд, когато става въпрос за корпоративен профил.

По-интерено обаче звучи функцията, за т.нар. „бакшиши”, чрез която всеки потребител ще може да бъде „финансово стимулиран” за своя интересна публикация, например.

Тази идея обаче не е нещо ново. Платформата за споделяне на видеа YouTube има специална програма за т.нар. споделяне на печалбата от реклами и други с някои от своите популярни потребители.

Редица марки от модната индустрия пък предлагат на известни в Instagram хора да представят техни дрехи.