Допреди няколко години абонаментните услуги бяха нещо съвсем ново и чуждо за повечето потребители, които бяха свикнали да имат абонамент само към кабеларка и телефонен оператор.
Все повече компании започват да залагат на равните периодични плащания като предпочитан модел за привличане на приходи, а тенденцията изглежда тепърва ще навлиза във все повече продуктови сфери.
По време на среща на инвеститорите на Apple през тази седмица бе поставен въпросът дали не е възможно притежанието на iPhone също да се превърне в абонаментна услуга.
СЕО-то на компанията Тим Кук не опонира на идеята и дори намекна, че Apple вече се движи в тази посока.
Източник: GettyImages
Подобна схема би позволила на всички фенове на Apple да плащат фиксирана сума всеки месец, за да ползват най-новия iPhone, както и цял куп допълнителни екстри и услуги, без да се налага всяка година да се чудят от къде да извадят 1000 долара за новия модел.
Факт е, че Apple е един от основните двигатели на развитието на абонаментните продукти и вече пусна няколко такива услуги.
Компанията вече разполага и със собствена кредитна карта и е в състояние да предложи наистина атрактивни пакети от хардуер и софтуер под формата на абонамент.
Подобен абонамент със сигурност би включвал удължена гаранция, възможност за поправка и подмяна, и други екстри, които в момента струват доста пари, ако трябва да ги извадим накуп.