Знаем, че между Apple Music и Spotify се води безмилостна война за платени абонати. Съвсем доскоро шведската стрийминг платформа водеше в това отношение.

Ариана Гранде, thank u, next, Spotify и какъв рекорд записа албума в стрийминг платформата

Ариана Гранде с нов рекорд

Това момиче няма спирка

Това обаче вече не е така, или поне не в Северна Америка. Според доклад в The Wall Street Journal, за месец февруари 2019 г. Apple Music е имал 28 милиона платени абонати в САЩ, докато Spotify - 26 милиона.

Apple Music, Spotify и YouTube и как стрийминг платформите помагат на местните таланти да станат звезди

Kак днес се създават звезди

Приносът на Apple Music, Spotify, YouTube и други

В световен мащаб обаче едноличен лидер си остава Spotify с цели 96 милиона платени абонати, а към тях като прибавим и тези, които използват приложението, но не плащат, потребителите стават 207 милиона.

Hulu, Spotify и каква сделка сключиха двете стрийминг компании

Какво забъркаха Hulu и Spotify

Стрийминг платформите сключиха сделка, на която не можем да устоим

Apple Music пък има 56 милиона платени абонати, пише CNBC. Задочната война между стрийминг платформите за музика ще продължи и ябълката ще трябва да направи нещо наистина специално, за да навакса това изоставане.