Малко повече от месец след като турският фотограф Jamtul пристигна в България, за да заснеме рекламната кампания на най-новото ирландско уиски - Clontarf, неговата провокативна фото сесия „Kiss me, I'm Irish" е вече онлайн.
Първата част от сесията вече може да бъде разгледана на официалния сайт на уискито www.kissmyirish.com.
Фотосесията се състоя на 20 август в Слънчев бряг. В реализирането й освен 15-те модела, „почти облечени" в пролетно лятната колекция на Sisley, участваха още 12 души екип състоящ се от стилисти, фризьори, гримьори, осветители и организатори от РА "Аdd On".
Фотосесията започна по обяд и посрещна изгрева на следващия ден. Дългите часове работа бяха наложителни заради тематичното разделение на снимките на дневни и нощни.