Брандът е оценен от организацията на 69,675 млрд. евро. Заедно с "Интербранд" и "БрандЗ", институтът прави трите най-известни рейтинга на марките. Но в трите класации подредбата не е една и съща заради различната методология.

Преди седмица изследването на "Интербранд" нареди на първо място по стойност "Кока-Кола" с оценка от $71,861 млрд., а "Епъл" е на 8-а позиция с $33,492 млрд.

В листата на "Юръпиън бранд институт" "Епъл" е следван от "Кока-Кола" и "Майкрософт", оценени съответно на 55,079 и 51,331 млрд. евро.

Първите 11 най-скъпи марки са на американски компании, като регистрираният в Хонконг китайски телеком "Чайна Мобайл" е на 12-а позиция с оценка от 39,61 млрд. евро.

Френският конгломерат за луксозни стоки LVMH е най-скъпият европейски бранд. Стойността му е пресметната на 31,699 млрд. евро, с които заема 15-а позиция в класацията.

Стойността на 10-те най-скъпи европейски марки се е увеличила с 10,6% през последната година.