Вратарят Николай Михайлов навлезе в света на модата. Футболистът купи ексклузивните права за световноизвестния бранд Diesel. И успоредно със спорта вече ще се занимава и с моден бизнес.
В края на септември италианската марка стана официален партньор на италианския футболен гранд "Милан". "Росонерите" вече се обличат с нея за изявите си извън мачовете.
У нас към момента свързването с футбола ще е чрез 28-годишния вратар. Ники Михайлов е лице и собственик на марката за България. В петък вечерта той организира и специална презентация на влизането си в бранша, съчетано с отварянето на първия му магазин. Диляна Попова, Венета Харизанова и Биляна Йотовска бяха моделите, които представяха женската линия, а Александър Сано, Дидо от Д2 и Добромир Добрев - мъжката.
Николай Михайлов събра хора от шоубизнеса, актьори, музиканти, спортисти, негови бивши съотборници от футбола за представянето на новия си проект извън терена. Самият Михайлов направи и обръщение на видеостена към всички свои гости, тъй като нямаше как да присъства поради спортните си ангажименти. В събота следобед вратарят има мач с "Мерсинспор" в Турция.
Докато беше в България в първата половина от годината, Михайлов обяви, че използва времето да "опипа материята" за бизнеса на място. След това реши да инвестира в сферата на модата.