Калин Сърменов предизвика грандиозен скандал в столичен мол, разкри самият той. Актьорът, известен като Милото, влязъл в претъпкан асансьор, който обаче заседнал при движение. Вместо да изчака да дойдат аварийните екипи, Сърменов пренебрегнал мерките за безопасност и взел нещата в свои ръце.
Неясно как Милото отворил вратите и така хората започнали да излизат от асансьора с негова помощ. Според управата на мола актьорът не е трябвало да бърза, а да изчака спасителите.
„В асансьора бяхме около 15 човека. Те започнаха да натискат аварийния звънец, но нямаше реакция. Очаквахме поне успокоителен глас по звуковата уредба, който да ни каже, че всичко ще е наред, но такъв нямаше", обясни актьорът от „7 часа разлика".
Представител на търговския комплекс обясни, че аварийният екип има норматив от 3 минути, за да се задейства. Сърменов обаче не изчакал това време. Освен това имало и телефон за връзка при авария, който обаче хората в асансьора не използвали. От своя страна Милото коментира, че ситуацията била типично българска. „Щом е претъпкан, асансьорът изобщо не трябва да тръгва", заяви той пред БНТ.
„В съботния ден, когато молът се пръска по шевовете от посетители, заседнахме с деца в един от асансьорите. Както се полага, натиснахме звънец за помощ. Нищо. След 5 минути - още нищо. След което сами отворихме със сила врата и излязохме. Сами можете да се сетите, че част от хората се бяха уплашили. Отидох до информацията, казах за проблема и как никой не е реагирал. Жената там се засмя. Интересно кое е смешното в цялата история. Кога точно щяха да разберат, че има хора, заклещени в асансьора, защото служителката разбра от нас? И защо тази информация й се видя толкова забавна", коментира Калин Сърменов.
Малко по-късно историята все пак претърпя развитие. Дали заради известността на актьора, или за това, че описанието на неприятната случка придоби публичност, с него се свързали лично от ръководството на мола и обещали да накажат виновните за неадекватната реакция.