Рейтингът на конкурентното на "Мюзик Айдъл" предаване - "Пей с мен" пада главоломно с всеки изминал ден, става ясно след като излязоха последните данни за гледаемост.

Продукцията на Нова Телевизия може да спре и още преди да е завършила, тъй като липсата на интерес кара рекламодателите да се отдръпват и да искат да прекратят договорите си.

Гледаемостта на шоуто е под критичния минимум от 500 хиляди зрители. Точно обратното се получава с "Мюзик Айдъл", който къде със скандали, къде не, вдига рейтинга си и рекламодателите бързо се преориентират към новата обстановка.

По последни данни минлата седмица, когато Преслава бе гост на шоуто, то е било наблюдавано от близо два милиона души, съобщават от "hotnews".