Феновете на екстремните спортове ще имат за задача да открият в необятния сайт www.nescafe.bg три елемента, което ще им даде възможност да спечелят страхотни награди. Играта стартира в края на месеца съвместно със световноизвестния лидер в сноуборда - Burton.
Трите „неизвестни", които участниците трябва да издирват са стик Nescafe 3in1, червена чаша Nescafe и сноуборд дъска Burton. След успешно изпълнена мисия чрез томбола ще бъдат определени 90 печеливши, които ще спечелят уникалния модел Clash на Burton.
Burton е основана през 1977 г. от Джейк Бъртън, смятан за бащата на сноуборда. Водеща марка на световния пазар и лидер в популяризирането на сноуборда и превръщането му в олимпийски спорт, Burton е официален спонсор на Българската сноуборд федерация, подпомага много наши и световни състезатели като Шон Уайт и Хана Тетър.
Благодарение на авторитета и качествените си стоки, Burton е единствената сноуборд марка, създала съвместни колекции с Apple и Ipod, Ducati, Armani, Motorola, Paul Smith, Andy Warhol Foundation.
Компанията създава и първия фрийстайл парк у нас в Банско, където от три години насам се провежда единственото международно сноуборд състезание у нас.