Ако говорим за оригиналност, Nixon наистина успяват да я постигнат. Новата им маркетинг кампания е насочена към лоялните клиенти на фирмата, към хората които обичат ексклузивни стоки и искат да са в крак с новостите.

Компанията представя нова линия от уникални интерпретации на класическия модел "Player", кръстена шеговито „The Rubber Player 4х4 line". Новата визия придава на собственика различен стил, но това не е всичко.

Кампанията вече е в ход от 15 март 2009, като за всеки следващ месец Nixon ще пуска на пазара различен вариант на модела, отличаващ се цветово, но държан в тайно до датата на събитието. Първият часовник (март) е червен, вторият (април) син, май (зелен), а скоро ще се запознаем и с четвъртия вариант на модела. Клиентите на компанията могат само да гадаят какъв ще бъде той.

Сериите са изключително лимитирани - всеки дистрибутор от мрежата на фирмата е получил само по 4 броя на модел, и то на цената от 170 долара. Неслучайно количествата вече са изчерпани.

Кампанията е за пример, тъй като не само изгражда лоялност у клиентите на фирмата, но и сякаш развива въображението на хората и ги чака да тръпнат в очакване като малки деца до момента, когато ще разберат цвета на поредната версия на часовника, съобщава publicworld.bg.