Първият брой на списание Prime Time бе представен на изложението Lux Only 2008 на 4 декември в Интер Експо център в столицата. То е организирано като 24-часово пътешествие в перфекционисткия свят на часовникарството и бижутерията - паралелен свят, надраснал основната си задача да внася ред в ежедневието ни и превърнал собствените си деца в произведения на изкуството.

Основната цел на Prime Time е да ориентира читателите в многообразието от марки и модели.

Акцентът в първия брой е върху удоволствието от познанието и насладата от притежаването на тези предмети, изработени с ултра високо ниво на прецизност. Основният фокус е към настоящите модели на колекционерски и тематични серии, техническите аспекти и история на марките. С други думи Prime Time е ориентирано към абсолютно всички, вълнуващи се от темата - потребители, колекционери, работещи в индустрията.

Prime Time,  The watch and jewelry magazine e поредното списание на издателската група "МС Тийм" и "Авто Мотор Шоу", която издава още MotorShow, BBC Top Gear, BBC GoodFood, Yachtyng&Lifestyle, официалният годишен автомобилен каталог на България MotorShow, корпоративното списание iMagazine и др.

Списанията на издателството вече неколкократно са печелили награди: "MotorShow - най-добро месечно списание за 2006", каталогът MotorShow - "най-добро в раздел каталожни издания за 2008 г.", Top Gear "най-добро списание в раздел автомобилни и спортни за 2008 г." на медийният фестивал в Албена и др.

Prime Time e тримесечно издание, което ще излиза четири пъти в годината.

Тиражът на първия брой е 5000 бр. и ще се разпространява на територията на цялата страна.