Около Slate Auto се заговори усилено през последните месеци покрай изтеклата информация, че не кой да е, а Джеф Безос е сред инвеститорите в компанията.
По-късно Slаte показаха и как ще изглежда достъпният им електрически пикап, който трябва да се окаже сериозна конкуренция в сегмента в САЩ. Разбира се, няма как да знаем дали този стартъп ще се окаже успешен и ще просъществува, но поне началото му е силно и обещаващо.
От компанията твърдят, че до момента са си осигурили над 100 000 резервации за пикапа. От Motor1 поясняват, че таксата за всяка една резервация е в размер на 50 долара. Това означава, че само от такси от резервации Slate са събрали 5 милиона долара.
"Наистина сме трогнати от реакцията на Америка към пускането на пазара на марката Slate и пускането на пазара на нашия пикап", казва главният търговски директор на компанията Джеръми Снайдър пред TechCrunch.

Източник: Slate Auto
Това постижение идва около половин месец след като за първи път Slate показа как ще изглежда достъпният им електрически пикап, чиято базова цена трябва да е около 25 000 долара.
Но тези резервации не означават продажби. Най-пресният пример са Cadillac. Те бяха обявили, че имат достатъчно резервации за Celestiq, за да бъдат запълнени първите 18 месеца от производството на автомобила. Но когато електромобилът започна да слиза от поточната линия бяха реално продадени едва 25 автомобила.
Fisker също стартира с 60 000 резервации, но продаде само няколко хиляди бройки и обяви фалит. Твърдеше се, че и Tesla са получили над 2 милиона резервации за Cybertruck, но реално са продали едва около 50 000 бройки в самото начало на продажбите.