Благодарение на пандемията стрийминг услугите успяха да покажат колко голям е потенциалът, който притежават. Доказателството беше Netflix, който успя да увеличи абонати и гледаемостта на продукциите си.
Е, този ефект не бе много дълъг, защото очакваният отлив се случи през тази година и загубите на пари и абонати започнаха. Естествено, доведе и до взимането на спешни мерки за ограничаване на разходите. През цялото това време обаче най-големият им конкурент - Disney+, продължаваше да им диша във врата.
И сега разбираме, че е все по-близо до детронирането на Netflix от върха с най-много абонати. Дори по един определен начин успя да го направи. Според Yahoo Finance, за четвъртото тримесечие на фискалната година Disney+ има 12.1 милиона нови абонати.
Източник: iStock
Нещо, което е доста над очакваните около девет милиона. И така, общо стрийминг платформата има 164 милиона платени абонати. За сравнение трябва да кажем колко има и Netflix - 223 милиона. Разликата все още е доста осезаема, но това се променя, когато към абонатите на Disney+ добавим и тези на Hulu и ESPN+.
Тогава Disney, като цяло, се оказва с 236 милиона абонати и изпреварва големите си конкуренти. Но въпреки това оперативните загуби за компанията са набъбнали от 800 милиона на 1.5 милиарда долара заради по-високата цена технологиите и създаването на продукции, пише Engadget.