Благодарение на пандемията стрийминг услугите успяха да покажат колко голям е потенциалът, който притежават. Доказателството беше Netflix, който успя да увеличи абонати и гледаемостта на продукциите си.

Enola Holmes 2, "Манифест", Killer Sally и новите филми и сериали на Netflix през ноември

Новите филми и сериали на Netflix през ноември

Палавата сестра на Шерлок Холмс ще се завърне

Е, този ефект не бе много дълъг, защото очакваният отлив се случи през тази година и загубите на пари и абонати започнаха. Естествено, доведе и до взимането на спешни мерки за ограничаване на разходите. През цялото това време обаче най-големият им конкурент - Disney+, продължаваше да им диша във врата.

И сега разбираме, че е все по-близо до детронирането на Netflix от върха с най-много абонати. Дори по един определен начин успя да го направи. Според Yahoo Finance, за четвъртото тримесечие на фискалната година Disney+ има 12.1 милиона нови абонати.

Снимка 473067

Източник: iStock

Нещо, което е доста над очакваните около девет милиона. И така, общо стрийминг платформата има 164 милиона платени абонати. За сравнение трябва да кажем колко има и Netflix - 223 милиона. Разликата все още е доста осезаема, но това се променя, когато към абонатите на Disney+ добавим и тези на Hulu и ESPN+.

Limitless with Chris Hemsworth, Disney+ и как актьорът ще се подложи на тестове, за да провери границит ена тялото си

Крис Хемсуърт ще провери границите на тялото си

Limitless with Chris Hemsworth обещава да бъде интересен

Тогава Disney, като цяло, се оказва с 236 милиона абонати и изпреварва големите си конкуренти. Но въпреки това оперативните загуби за компанията са набъбнали от 800 милиона на 1.5 милиарда долара заради по-високата цена технологиите и създаването на продукции, пише Engadget.