"Той е по-сложен, по-дълбок, по-кулинарно образован и по-поддържан от мачото, но е и по-мъжествен, в традиционния смисъл на думата, от метросексуалния тип"- така бива определян модерния мъж.

Мъжете са започнали да дават все повече от времето и парите си за външния вид, а това включва всичко от личния треньор и здравословния начин на хранене, до купуването на продукти, грижи за колата и кожата и дори, в най-екстремни случаи - минаването под скалпела.

"Изключително изискани продукти, които досега се продаваха основно на жени, намериха мястото си и в мъжката пазарска кошница", обяснява Дон Хедли, аналитик продажби от Euromonitor International.

"В козметичната индустрия, например, традиционните мъжки продукти като пяна за бръснене, гел за коса и дезодорантите, сега са допълнени от кремове против бръчки, бронзиращи продукти и тониращи гелове. Това е една феноменална възможност за производителите да изкарат още пари."

Както вече казахме, не обърквайте юберсексулания с метросексуалния мъж; юберсексуалните могат да бъдат много мъжествени. Те просто са познавачи на удоволствията от живота, обичат да бъдат информирани, да се обгрижват и да бъдат на гребена на индустриалната вълна.

Юберсексуалният мъж се интересува както от кулинарното изкуство, така и от пазаруването на електроника, джаджи и дрехи. За него етикетът има значение, обича да пътува комфортно, да се наслаждава на приятни курорти и винарския туризъм...

"Той е модел за подръжание когато става въпрос за начин на живот - всичко, което мъжете се стремят да бъдат. След като границите между половете продължват да падат, международните компании ще съзрат една нова ниша в пазарската среда и само ще спечелят от „еволюиращия" мъжки потребител", твърдят в пресата.