Прическата и автомобилът са новите стилни градски бижута. Това доказа официалната премиера на Renault Megane Hatch и Renault Megane Coupe в България на елегантно шоу-ревю в столичната Рейнбоу плаза.

Артистичният екип на френската фризьорска академия Stephan символично потвърди мотото на новите автомобили - „Време за промяна", като представи на сцена уникален метод на подстригване и само за няколко минути на живо показа последните тенденции в прическите, които ще властват в градската мода през есента на 2009 година.

Очаквано в следващите няколко месеца цветовете в косите ще бъдат доминирани от новия Megane, а формата и обема на прическите ще следва артистичния модел на една от най-запомнящите се автомобилни премиери за годината - елегантната линия и стилен секси дизайн.

За първи път в България артистичният директор на академия Stephan Васил Михайлов показа и комерсиална колекция от прически висша мода, специално създадена за новото Renault Megane. С подчерка на истински моден дизайнер водещият коафьор представи колекция, вдъхновена от артистичната елегантност на марката и претворена в косите с въображение, аксесоари и форми, напомнящи за неустоимата привлекателност на френските автомобили.

Благодарение на партньорството с Френския културен институт в София колекцията може да бъде видяна от всички през май на витрините на сградата на института на ул. „Дякон Игнатий" 2, близо до площад Славейков в София.

За да видят официално за първи път в България новите модели на фирмата, в Рейнбоу Плаза се събраха водещи мениджъри на български и чуждестранни фирми, хора от артистичния и културен елит на България, съобщава fashion.bg.