Специaлен дизайнерски екип всяка година разработва лимитирани модели, които са нестандартни и колекционерски. Разпространяват се в много ограничен брой селектирани магазини в света - в Европа се продават само на 7-8 места. От тази пролет вече се продават и в нашите магазини Scandal.
Лимитираната серия е посветена на 9 легенди за крокодили, които съществуват в различните митологии по света. През април моделите са вдъхновени от Египет, Полинезия и западна Африка. През май обувките са вдъхновени от Ню Йорк и западна Африка.
Месец юни е посветен на Япония, Индия и Бразилия. При покупка от лимитираната серия, купувачът получава брошура с интересна информация за митологичния разказ, от който е вдъхновен съответният модел.
Повече от 75 години запазен знак на марката е крокодилът. Любопитен факт е, че началото му е белязано от облог между създателя на марката Рене Лакоста и Пиер Гилоу.
Sven
на 20.07.2009 в 06:49:47 #1Тия пък цървули бай Коста са най-обикновените гуменки произвеждани някога, какво толкова ги хвалят ! ! !