Кейт Мос представи лятната си модна колекция, направена специално за TopShop, британска верига магазини за дрехи. 34-годишната манекенка сама позира за рекламната кампания.

Бански, къси шорти и феерични рокли са акцентите в колекцията. Всички те са в ярки цветове, в модерните за сезона орнаменти и са с романтичен оттенък. Топ моделът казва, че вдъхновение за нея са били пътешествия в Индия, Мексико и Испания.

Засега колекцията се радва на огромен успех - в първия час и половина са продадени 200 бройки само от червените рокли с теменужки, пише dailymail.co.uk.

Въпреки че тази пролетна линия на Кейт не се асоциира с опашките и бутаницата от предишната, говорител предаде, че се очакват 2,5 млн. прегледа на сайта на TopShop.