Вече стана нещо съвсем обичайно големи компании като H&M и Dolce & Gabbana да правят сериозни гафове на расистка и културна основа. 

Dolce & Gabbana, Китай и как една реклама стана повод за извинение

Да се извиниш на целия китайски народ

Когато от рекламата боли

Американската компания за бърза мода Forever 21 също попадна в кюпа, но при тях нещата изглеждат по-скоро комични. И все пак, повод за извинение имаше.

Forever 21 решиха да рекламират по доста интересен начин свои коледен пуловер. На него пише Wakanda Forever (Да живее Уаканда), което e препратка към "Черната пантера". Проблемът тук е, че моделът, който носи пуловера, е бял с руса коса и светли очи. Иначе казано, пълната противоположност на героите от филма. 

Предполагаме, че това е било целенасочено и са искали да покажат чувство за хумор, но доста хора се почувстваха обидени от това и се наложи марката да поднесе извиненията си, както и да свали модела от сайта. 

H&M остана без две звезди заради расистка реклама

H&M забърка расистки скандал

Как една детска дреха възмути толкова хора

От Forever 21 поясняват, че взимат маркетинга на стоките си много на сериозно. Също така харесват всички супергерои и изразяват това с различни модели от различни етноси. Все пак се извиняват, ако въпросната снимка е била обидна по някакъв начин, пише TMZ.