Prada винаги са били свързвани с лукса и изтънчения стил и лейбъла наистина сътворява неща, които са елегантни и запомнящи се. Но понякога дори и от Prada допускат грешки или по-точно стилистите на новата рекламна кампания за пролет/лято 2010 г., които са решили да поставят фокуса си на яркото оранжево червило и зелени очила, за сметка на дрехите и аксесоарите създадени от дизайнерите на бранда.

Rasa Zukauskaite, млада и позната на малцина манекенка, е избрана да представя лейбъла през идния сезон. Момичето е много красиво и излъчването й прави рекламната кампания приятна.

В сесията са използвали малко ефекти свързани с дрехите и чантите, но като цяло вниманието е привлечено най-много от лицето, нещо което не би трябвало да е толкова важно в кампания като тази. Проектът е дело на фотографа Стивън Мейзъл.

Както писахме по-рано Мейзъл се явява емблематична фигура в модната фотография. Той е роден през 1954 г. в САЩ, като става известен най-вече със снимките, които прави на Мадона, за книгата й "Секс" (1992 г.)

Специалистите в бранша са на мнение, че със своята работа Мейзъл налага важни тенденции във фотографското изкуство. Те личат ясно във фотосесиите, които той прави за "Prada", "Dolce & Gabbana", "Valentino", "Versace", а несъмнено и новият му проект за Vogue Italia може да се нареди до емблематичните му сесии.