Мъжките дрехи трябва да бъдат изчистени тотално от марките, показващи кой дизайнер се крие зад тях. Така повеляват новите модни тенденции за пролет-лято 2008, пише сайтът prontosofia.com.

На практика те зачертават предишните, според които беше модно да се демонстрират марките.

Прекалено честото имитиране на марките от фалшификатори обаче направи безсмислено излагането им на показ.

Според новите тенденции дрехата не трябва да носи на видно място никакъв символ или марка на дизайнера производител, но въпреки това трябва да се разбира кой е той.

Ако не стане ясно чия е дрехата, която носите, то значи, че е фалшива, твърдят модните експерти на Апенините и прогнозират трудни времена за фалшификаторите.

„Дойде най-после времето на истинския стил, който се подразбира от детайлите и качествената изработка. Не е достатъчно да направите фалшификат, за да се смятате за създатели", казват Доменико Долче и Стефано Габана.

Те вече премахнаха марката си от новата колекция Re-evolution.

Вместо нея по якетата им във военен стил има лампички, които ги осветяват и ги правят идеални за дискотеките. Тениските пък имат термоскоч на мястото на шевовете.

Versace също премахна символа си „Медуза" и отстъпи място на по-минималистки стил.

Дрехите на Донатела Версаче са многофункционални и стават както за ежедневието, така и за вечер. Много от облеклата блестят, тъй като са обработени с копринени протеини.

Фирми като Pal Zileri и Luigi Bianchi Mantova пък са толкова педантични в изработката на всеки детайл, че нямат никаква нужда да излагат марките си, за да бъдат разпознати.