На YouTube не им стигаше, че милиони хора по света ежедневно посещават сайта (и респективно приложението), за да слушат музика или гледат влоговете на любимите им инфлуенсъри.
Но решиха преди време да налеят още пари в създаването на оригинално съдържание. Това са всякакви проекти, които бяха създавани специално за YouTube. Някои от тях бяха достъпни за платената абонаментна програма, а други - не.
Колкото и добре да звучи всичко, очевидно, този ход на компанията не се е оказал особено успешен и печеливш. Според CNET, бизнес директорът на YouTube - Робърт Кинкъл, в туит е обявил, че спират финансирането на оригиналните продукции.
An update on YouTube Originals: pic.twitter.com/PixhgZ2yhU
— Robert Kyncl (@rkyncl) January 18, 2022
Сюзан Даниелс, която от 2015 г. до момента отговаряше за оригиналното съдържание в платформата, ще напусне от 1 март. Кинкъл не дава ясен отговор защо точно са решили да се откажат от тази инвестиция, но пък пояснява къде ще наливат пари вместо това.
Повече пари ще отида към Creator Shorts, Black Voices и Live Shopping програмите на YouTube. Както, разбира се, и към YouTube Kids.