Victoria's Secret определено прави всичко възможно да се хареса на повече жени. Точно в този контекст представи и своя първи модел със синдром на Даун.
Със своето участие в новата кампания на марката за бельо, София Хирау твори история и допринася за утвърждаването на съвременните тенденции - за повече толерантност към различните и за тяхното пълноправие в обществото.
24-годишната пуерториканка прави дебюта си като модел в Седмицата на модата в Ню Йорк през 2020 г. А сега достига върховете в модната индустрия с участието си в емблематичната марка за бельо. А това е, както самата се изразява, "сбъдната мечта".
"Най-накрая мога да разкрия своята съкровена тайна... Аз съм първият модел на Victoria's Secret със синдром на Даун", пише София в своя Instagram профил.
Хирау се присъединява към Victoria's Secret в рамките на кампанията Love Cloud, която е "важен момент в еволюцията на марката", според думите на творческия ѝ директор Рал Мартинес.
Акцентът на кампанията е върху обикновените и различни хора, които са част от живота. Наред със София, това са бъдеща майка, инструктор по пилатес в края на своите 40 години и модел с рядкото заболяване наследствена спастична параплегия.
Кампанията е важна част от новия стандарт на модния гигант, който създава и се опитва да наложи. Защото, в крайна сметка, носенето на красиво бельо не бива да е приоритет само на жените с перфектни тела, а и за всички останали.
"Това е огромен крайъгълен камък за мен като актьор и модел с увреждания", написа пък Мириам Бланко в Instagram, цитирана от Yahoo Life. "Смятам, че това е напредък и за модната индустрия като цяло. Чест е да участвам във всичко това."
Love Cloud е част и от ребрандирането на Victoria's Secret, което бе обявено наскоро с представянето на VS Collective.