Резултатите от президентските избори в САЩ все още не са ясни, защото факторите, които ще предопределят изхода от тях са много. Затова пък, както на всеки други избори по цял свят, и в Америка е важна избирателната активност.
Неправителствената организация HeadCount работи с музиканти и други популярни лица от шоубизнеса, за да стимулира регистрирането на хората като избиратели. За президентските избори от 5 ноември тя отново се включи активно в регистрацията на избиратели.
"С помощта на партньорството ни с повече от 100 музиканти като Сабрина Карпентър, Ариана Гранде, Green Day и други, HeadCount постигна рекордна година - регистрирахме повече от 450 хил. нови избиратели и стимулирахме над 3 милиона човека да гласуват", коментира изпълнителната директорка на организацията Люсил Уенеджим.
Източник: GettyImages
Най-много избиратели е успяла да регистрира Сабрина Карпентър - изпълнителката на "Please Please Please", чиято популярност расте с всеки изминал ден. По време на турнето си Short n" Sweet е "набрала" 35 814 нови избиратели.
Източник: GettyImages
Близо 300 хил. регистрирани пък са участвали в различни игри, които им позволяват да да се срещнат със Сабрина Карпентър или да присъстват безплатно на бъдещи нейни концерти, пишат Hollywood Reporter.