След 15-годишна пауза от рекламата, Ридли Скот се завръща в нейния свят, за да създаде кратък, но невероятно богат визуално филм за Hennessy. А клипът напомня за познатите ни негови шедьоври от научната фантастика.
С почти хипнотичен фокус върху атмосферата и звука, "The Seven Worlds" на агенция DDB Paris с режисьор Ридли Скот вдъхва живот на седемте вкусови нотки, които ще открием в коняка Hennessy X.O. Всяка една от нотките е представена като отделен чужд свят, който обаче противоречи на предишния.
Феновете на филмите на Ридли Скот ще разпознаят няколко визуални мотива от неговото творчество, особено от по-новите му филми като "Прометей", "Марсианецът" и "Блейд Рънър 2049".
Докато Ридли Скот започва кариерата с мрачни филми като "Пришалецът" и "Блейд Рънър", неговият стил постепенно се променя, така че режисьорът започва да създава фонове, които са толкова важни, колкото и всеки един от героите. Именно това се случва и в "The Seven Worlds".
Целият видеоклип е дълъг четири минути и си струва всяка една секунда гледане.
Hennessy пуснаха интервю със Скот и задкулисни кадри за творческото развитие на рекламата.
Hennessy X.O. е коняк, който се произвежда от 1870 г., когато Морис Хенеси решава да направи нещо специално за приятелите и семейството си. Абревиатурата "X.O." означава "екстра отлежал", тъй като всяка бутилка отлежава повече 40 години.