През последните почти 15 години Marvel показаха, че супергероите могат да бъдат дори по-голяма златна кокошка, отколкото някой си е мислел преди това.
За тези години те се отличаваха от големите си конкуренти от DC с това, че правеха дългосрочни планове и структурираха филмите си. Също така ги обвързваха помежду им.
През всички тези години от DC не са стояли със скръстени ръце и инвестираха в нови филми. Но успехите им бяха далеч от тези на Marvel. През последните няколко години се забелязва лека промяна в подхода, а със сливането на Warner Bros. и Discovery може тя да не е толкова лека.
Източник: GettyImages
Дейвид Заслав
Дейвид Заслав вече ръководи парада и започна да взима тежки решение. Като това студиото да се откаже от филма за Батгърл, за който са похарчили около 90 милиона долара, защото просто не е достатъчно добър за голям екран.
От The Hollywood Reporter разбираме, че по време на среща с акционерите Заслав е заявил, че всички в Warner Bros и Discovery се вълнуват за предстоящите филми на DC - "Черния Адам", "Шазам! Яростта на боговете" и The Flash.
Но въпреки това ще направят тотална реконструкция на системата си. И така ще има екип, който да се концентрира изцяло върху DC и супергероите. Дейвид Заслав дори твърди, че ще има 10-годишен план, който да бъде следван.
Изпълнителният директор дори е направил сравнение със структурата на Marvel, която Кевин Файги и Боб Айгър са превърнали в работеща за Marvel. Като вярва, че за DC може да се създаде нещо подобно, което да е дори по-добро и устойчиво.
"Няма да разпространяваме нито един филм, преди да е напълно готов. ... DC е нещо, което можем да направим още по-добро", допълва Заслав. Той също така е затвърдил, че студиото ще се концентрира изцяло върху пускането на големите филми по кината. Като не изключва някои от тях да се появят в стрийминг платформата по-рано от други.
От The Hollywood Reporter припомнят, че преди пандемията кината изискваха ексклузивен прозорец от между 74 и 90 дни, през които студията нямаха право да разпространяват филмите си другаде. Но това се промени, а в момента Universal дори са сключили сделка с големите вериги, че ако даде филм спечели по-малко от 50 милиона долара при дебюта си, могат да го пуснат за стрийминг след две или три седмици.