През последните години онлайн пространството е буквално залято от видео блогъри, по-известни като влогъри. Те публикуват клипове с най-различни теми и цели, като събират по-голяма публика от много световноизвестни телевизионни предавания.
Трендът е популярен не само между тийнейджърите, но и сред по-възрастните. Така наскоро 49-годишният актьор Уил Смит се превърна в един от най-новите и популярни влогъри в YouTube.
Само месец и половина след публикуването на първото си видео, той успя да събере почти половин милион абонати и четири милиона гледания на клиповете си.
Видеата не се отличават със специфична тематика, а са по-скоро средство, чрез което актьорът споделя идеи и послания, както и кадри от личния си живот. Въпреки това е лесно да се забележи, че клиповете се правят с професионален поглед и обработка; има и екип, който работи по тях.