Роджър Федерер е един от най-успешните тенисисти в историята на този спорт, като няма нужда от никакво представяне. Nike, от своя страна, също са достатъчно доказала се марка. Дотук комбинацията Федерер и Nike изглежда логична и непоклатима. 

Диетата на Роджър Федерер

Диетата на Роджър Федерер

Тайната зад перфектната форма на тенисиста

Но на този свят няма нищо вечно и сигурно. Сега Роджър Федерер е на път да замени един от основните си спонсори Nike с японската марка Uniqlo

Според GQ, това ще донесе на тенисиста около 300 милиона долара за следващите 10 години. Партньорството все още не е обявено официално, но това ще бъде третото голямо име от тениса, което Uniqlo успява да привлече. 

До миналата година Новак Джокович имаше действащ договор с японската марка, но предпочете да се обвърже с Lacoste. А към момента Кей Нишикори е верен на Uniqlo. 

7 от 7: Спортисти и техните обувки

7 от 7: Спортисти и техните обувки

Защото да си готин е важно

Ако сделката между Федерер и Uniqlo стане факт, освен парите, за които вече стана въпрос, за швейцареца ще има и леки усложнения. Те се крият в това, че Nike притежава правата върху името и логата на RF - брандът, свързан с Федерер, и неговата линия облекла и обувки. 

Какво предлага новият модел обувки на Дуейн Джонсън

Пълен комфорт и стабилност по време на тренировка

Защо да изберем Under Armour и по-точно Project Rock 1

Другата неприятност е, че новите му предполагаеми спонсори не произвеждат обувки. Това ще принуди тенисиста да подпише отделен договор с друга марка за своята екипировка по време на мач.