Роджър Федерер е един от най-успешните тенисисти в историята на този спорт, като няма нужда от никакво представяне. Nike, от своя страна, също са достатъчно доказала се марка. Дотук комбинацията Федерер и Nike изглежда логична и непоклатима.
Но на този свят няма нищо вечно и сигурно. Сега Роджър Федерер е на път да замени един от основните си спонсори Nike с японската марка Uniqlo.
Според GQ, това ще донесе на тенисиста около 300 милиона долара за следващите 10 години. Партньорството все още не е обявено официално, но това ще бъде третото голямо име от тениса, което Uniqlo успява да привлече.
До миналата година Новак Джокович имаше действащ договор с японската марка, но предпочете да се обвърже с Lacoste. А към момента Кей Нишикори е верен на Uniqlo.
Ако сделката между Федерер и Uniqlo стане факт, освен парите, за които вече стана въпрос, за швейцареца ще има и леки усложнения. Те се крият в това, че Nike притежава правата върху името и логата на RF - брандът, свързан с Федерер, и неговата линия облекла и обувки.
Другата неприятност е, че новите му предполагаеми спонсори не произвеждат обувки. Това ще принуди тенисиста да подпише отделен договор с друга марка за своята екипировка по време на мач.
Арахангел Михаил
на 12.06.2018 в 12:52:22 #1Лаком дедо! Много гърла требе да рани сигур...