Стане ли дума за Лурдес Леон, веднага се сещаме за старата поговорка, че крушата не пада по-далече от дървото. Лурдес Леон обича провокациите. В което всъщност няма нищо странно, предвид че дъщеря на кралицата на поп музиката - Мадона.

Лурдес Леон, новите провокативни снимки и дебютът на дъщерята на Мадона в музиката

Новите провокации на дъщерята на Мадона

Когато наследиш и ексцентризма, и музикалния талант

В Instagram музикалната изпълнителка сподели някои задкулисни снимки от скорошната си фотосесия с W Magazine за Pop Issue, където разказва за сътрудничеството си с базираната в Ню Йорк звукозаписна компания Chemical X, основана от нейната приятелка и сътрудник Eartheater.

В публикацията си Лурдес, също наричана Lolahol, е легнала на червена билярдна маса в прозрачен дантелен костюм, който тя поставя под черен корсет, съчетан обувки на ток Louboutin.

На първата от снимките я виждаме на четири крака, докато червените й обувки са обърнати към небето. Не липсва и знойна снимка, на която седи, докато държи една от петите си зад себе си или такава, на която се виждат основно задните ѝ части. Не бихме могли да коментираме по друг начин, освен с думите, че е 100% дъщеря на майка си. 

Както самата Лурдес Леон каза пред W Magazine, "Има много приказки и много критики в този град. Наистина е лесно да се подцениш и да се почувстваш невдъхновен, защото всички останали са артисти. Всеки прави всичко. Може да загубите вяра и път и да се почувствате като: Защо съм тук? Защо това е важно? Защо това е уместно?"

Лурдес Леон - отново скандално секси на събитието Mugler H&M

Лурдес Леон - отново скандално предизвикателна

Дъщерята на Мадона не изневерява на провокативната си същност

Въпреки това, за основателя на Chemical X Eartheater, Леон очевидно има място в музикалната сцена, защото тя и групата правят музика, която докосва хората. Вярата на Eartheater в Леон в крайна сметка е това, което я вдъхновява да се присъедини към студиото и да прави своя собствена музика по начина, по който я чувства. 

Лурдес споделя пред изданието, че че след като е поискала песента на Eartheater да бъде използвана в кампания на Stella McCartney, основателят на звукозаписната компания "вкара задника ми в студиото и ето, по дяволите, ние сме там".