Хейли Бийбър стана поредната звезда, която реши да популяризира образа си и да изкара допълнителни пари, като създаде собствена козметична марка. За момента не е ясно добре ли се представя Rhode на пазара.

Хейли Бийбър, Rhode, марката грижа за кожата на модела и грешките при стартирането на бизнеса

Грешките, за които Хейли Бийбър не съжалява

Началото винаги е трудно

Затова пък самата Хейли прави всичко възможно да привлича често вниманието към продуктите си. Както и към самата себе си. В последната седмица в официалния Instagram на 26-годишния модел, както и в този на Rhode, се появиха серия провокативни снимки.

На тях дъщерята на Стивън Болдуин и настояща съпруга на Джъстин Бийбър позира на плажа в силно изрязани бански и доста секси пози. Почти на всички кадри присъства и плод маракуя, от който Хейли или хапва предизвикателно, или скрива голите си гърди.

Маракуята не е случайна - това е името на нов гланц за устни на Rhode, който е в продажба от тази седмица. Всички снимки всъщност би трябвало да привлекат вниманието към новия козметичен продукт.

Както отбелязват доста от почти 50-те милиона последователи на Хейли в Instagram обаче, не е много ясно дали снимките рекламират гланца или нея самата. Нашето скромно мнение е, че и двата варианта вършат чудесна работа за госпожа Бийбър.