Всички знаем, че влиянието на социалните мрежи е огромно, но то достигна нови нива. В това се обеди компанията Snap, която притежава мобилното приложение за споделяне на снимки Snapchat.
В основата на всичко се оказа Кайли Дженър и един неин пост в Twitter. В сряда, 21 февруари, тя попита своите 24.5 милиона последователи в социалната мрежа дали още използват Snapchat, защото тя не.
sooo does anyone else not open Snapchat anymore? Or is it just me... ugh this is so sad.
— Kylie Jenner (@KylieJenner) 21 февруари 2018 г.
Този пост обаче се оказа в основата на много неприятни новини за приложението. Оказа се, че това действие на Кайли Дженър е коствало 1.3 милиарда долара от пазарната стойност на компанията, съобщава BBC. Което обърнато в проценти е срив с 6%, но сумата е повече от стряскаща.
Този срив идва в много неподходящ момент за Snapchat, защото и без това потребителите му негодуват срещу новите промени в приложението, като дори има петицията за връщането на старата версия, която е подписана от над 1 милион души.
Очевидно, Дженър е осъзнала влиянието на написаното и на следващия ден се опита да защити Snapchat.
still love you tho snap ... my first love
— Kylie Jenner (@KylieJenner) 21 февруари 2018 г.
20-годишната Дженър написа, че все още обича приложението, защото то е първата ѝ любов.