Семейство Бийбър може и да преживява трудни моменти покрай заболяването на Джъстин, но това не означава, че ще прекрати всички планирани ангажименти. Дни след новината за синдрома на певеца, Хейли пусна собствена линия козметика.

Джъстин Бийбър, синдром на Рамзи Хънт, признанието на певеца, че страда от заболяването и колко опасно е то за здравето му

Заболяването, от което Джъстин Бийбър страда

И колко опасно е то за здравето му

Rhode е колекция от три продукта, които покриват основни нужди на кожата.

Да започнем от името - Роуд е второто име на 25-годишния модел, която е дъщеря на Стивън Болдуин и Кения Деодато. Затова съвсем естествено е тя да реши да кръсти компанията си така. Колкото до продуктите, те обещават да ни доближат максимално до кожата на Хейли.

Това определено звучи като трудна задача, като имаме предвид почти съвършената й бляскава кожа, която Хейли много рядко "крие" под фондьотен. За целта тя ни предлага флуид с пептиди, овлажняващ крем и балсам за устни с пептиди.

"Исках да създадем мултифункционални продукти. Един наистина добър крем, един наистина добър серум и един наистина добър продукт за устни", казва Бийбър пред Harper's Bazaar.

Основните съставки в продуктите на Rhode са споменатите пептиди, както и ниацианамид и сквалан. Те са подходящи за вегани и нямат натрапчива миризма, така че са подходящи и за хора с алергии.

Друга положителна черта на Rhode са цените. Те започват от 16 долара за балсама за устни, който се предлага в три варианта (с аромат на карамел, с аромат на диня и без аромат) и стигат до 29 долара за серума и също толкова за крема. Налични са за поръчка от официалния сайт на марката.