Марката за уелнес Goop на Гуинет Полтроу дължи успеха си както на популярността на създателката си, така и на доста провокативните продукти, които предлага. Свещта с аромат на вагината на актрисата е само един от примерите.
Гуинет Полтроу продава свещи с аромат на женски гениталии
Ето защо и все по-рядко я виждаме на екран
А в средата на тази седмица обаче Goop отново ни шокира...
В Instagram се появи най-новия продукт на марката - памперси. Diapér са с пълнеж от алпака вълна, закопчават се с кехлибарени копченца (които имат пречистващи свойства) и имат аромат на жасмин и бергамот.
Цената на този луксозен продукт е 120 долара за 12 броя. Тоест по 10 долара за памперс, който отива в кофата, защото на етикета на Diapér пише "за еднократна употреба".
Естествено, последва вълна от ядосани коментари спрямо Goop и представата им за луксозен памперс.
"Чудесно. Това беше идеята - да се ядосате", казва Полтроу в нова публикация в Instagram ден след "пускането" на памперсите. "Ако се ядосвате на идеята за луксозни памперси, трябва да се ядосате и на това, че за тях се начислява данък като на луксозна стока."
Актрисата пояснява, че Diapér не е истински продукт, а част от кампания, чиято цел е да хвърли светлина върху реалния проблем с данъците върху нещо толкова просто като памперсите. В 33 от щатите в Америка те наистина се таксуват като луксозна стока.
Източник: GettyImages
Полтроу насочва последователите си към сайта на Goop, където да научат повече подробности за това и да дарят на организацията Baby2Baby, която цели да подпомага семейства в нужда с бебета, разказват от NBC News.