Винаги свързваме рекламите на Calvin Klein с известни мъже и жени по дънки и бельо.
Естествено, последната кампания на популярния бранд е в същата графа, носи името DEAL WITH IT и има своето важно послание.
"Аз съм това, което съм. Аз харесвам това, което харесвам. Аз правят това, което искам. Приеми го. Изрази себе си без ограничения."
Източник: Facebook / Calvin Klein
Ето така новата колекция дънки и бельо е своеобразен празник на увереността и любовта към себе си, за които нямa нужда да се обясняваме и извиняваме.
За да се подсили посланието, в кампанията участват известни личности от различни националности, обединени от общото желание да се оголят пред света. А са и все популярни имена в САЩ.
Всичко в рекламния клип, създаден от режисьорката Бардия Зейнали, първоначално е черно-бяло. После постепенно става все по-цветно, шумно и раздвижено, дори леко хаотично.
Всяка от участващите звезди има своя момент, в който да се представи.
Главните действащи лица са Джъстин Бийбър и Кендъл Дженър, което не е никаква изненада, защото не за пръв път ги виждаме в реклама на Calvin Klein. Но пък сме изненадани от присъствието на Малума и Lil Nas X.
Колумбиецът е първият латино изпълнител, който участва в рекламна кампания на марката.
Той обаче вече има опит с корици на модни списания и промотиране на други брандове. Като посланик на своя език и култура, Малума за пореден път ни убеждава, че всичко латино е секси.
Рапърът Lil Nas X, който обра редица награди в последните месеци, все още е непопулярно лице в света на модата. Сега обаче влиза в ролята на "шефа". И със сигурност това няма да е последният път, в който ще го видим в ролята на модел.
В рекламната кампания са още Хънтър Шейфър, позната от сериала "Еуфория", американската изпълнителка SZA, както и китайският актьор и певец Лей Занг.