13 млн. евро е общият размер на инвестицията в най-големия продажбено-сервизен и дистрибуционен център на Hyundai в Европейския съюз, който беше открит официално на 2 юни 2008 г.

Комплексът е изграден за близо 2 години от ексклузивния вносител на марката у нас - „Индустриал Комерс", и се намира на „Околовръстен път" 260, до Бизнес парк „София", срещу „Арена Младост". Новият център на Hyundai ще предлага напълно нов и непознат досега стандарт на обслужване на собствениците на автомобили в България.

Домакин на церемонията по официалното откриване на новата база на компанията беше г-жа Савина Константинова, прокурист на „Индустриал Комерс", а почетни гости - г-н Бойко Борисов, кмет на София, и посланикът на Република Корея у нас, г-н Ким Мьонг-Джин. Специално за откриването в България пристигна и г-н Юнг Кюн Ох, президент на Hyundai за Централна и Северна Европа.

Най-големият продажбено-сервизен и дистрибуционен център на Hyundai е разположен на първите две нива на модерна офис сграда. Неговият капацитет е над 3500 автомобила месечно. Там ще работят над 120 души, като половината от тях ще са ангажирани именно в модерния автосервиз на базата.

Новите стандарти на обслужване и професионалният екип ще осигурят с 20% по-висока ефективност на целия сервизен процес. С 40% ще се скъси времето за извършване на бояджийски и тенекеджийски услуги, а нуждаещите се от смяна на масло и филтри автомобили ще се приемат още в същия ден на заявката и ще се обслужват веднага. Значително ще се съкрати и срокът за влизане в ремонт на автомобили, претърпели пътнотранспортни произшествия.

Двете функционални нива на новата база на корейската марка са разгънати на 13 000 кв. метра. На първото ниво се намират автосалонът, сервизът и офисите на компанията, а на второто - административните помещения.

За най-нетърпеливите ценители на Hyundai, които искат веднага да притежават автомобил в избрания от тях модел, цвят и екстри, центърът предлага и бърз склад. Постоянната му наличност от над 30 автомобила води до съкращаване на времето от избора до доставката, а клиентите ще могат да получат желания от тях модел само за 24 часа.
В автосалона на новия Hyundai център ще са изложени 16 автомобила от цялата гама на марката. Там ще се организират и хитовите премиери на корейския автомобилен гигант, като например представянето на високопроходимия ix55 в края на 2008 г., който се очаква да наследи успеха на Hyundai Santa Fe.

Агенция Speed-Press