Наскоро Netflix обяви, че слага край на безразборното споделяне на профили, което ядоса немалко потребители. 

Netflix и новите правила за споделяне и верифициране на профили

Краят на споделените Netflix профили дойде

Очакваше се в някакъв момент

Въпреки че загуби няколко милиона абонати през първите тримесечия на 2022 г., услугата за стрийминг спечели близо осем милиона абонати през четвъртото тримесечие на 2022 г., число, което надхвърли първоначалните й загуби.

Вълната от недоволни вследствие на ограниченото споделяне изглежда този път ще се бори с най-ефективния метод - намаляване на сумата за месечен абонамент в над 30 държави, сред които е и България. 

Снимка 581445

Източник: iStock

Wall Street Journal съобщава, че някои отстъпки възлизат на половината от текущите месечни абонаменти, докато други са по-малки, но все пак значителни.

Уви, по-точни детайли за намаленията засега липсват, но е въпрос на време Netflix да уточни колко по-малко ще плащаме. 

Причината за неяснотата за момента най-вероятно е, че намаленията ще варират в различните страни и няма да са еднакви за всички потребители. 

Netflix, Nike Training Club и новото партньорство на двете компании

Как Nike и Netflix ще ни карат да отслабваме през 2023 г.

Точно навреме за преяждането

Все пак решението е доста добра новина за нас, но все пак противоречи на някои от последните изявления на Netflix, с които бяха обявени планове за повишаване на цените, вместо за понижаване.