През втората седмица на този месец изглеждаше, че платформата Threads на Instagram ще бъде огромен хит и сериозно предизвикателство за Twitter на Илон Мъск.

Марк Зукърбърг конкурира Илон Мъск и Twitter с Threads

Хитрият ход на Зукърбърг срещу Мъск

Съперници и без клетка

През първите пет дни в Threads се регистрираха 100 милиона души, което в голяма степен се получи, тъй като новите потребители на Threads дойдоха директно от потребителската база на Instagram.

Нещата изглежда много бързо са се охладили, след като според Reuters главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг е споделил пред колегите си в централата на компанията вчера, че повече от половината от 100-те милиона, които са се регистрирали за Threads, вече не използват приложението.

Снимка 628282

Източник: iStock

Reuters базира публикацията си на изтекъл аудио запис, в който Зукърбърг разказва за случващото се с Threads.

Той определя потребителския интерес като "нормален", но "не перфектен".

"Очевидно е, че ако имаме повече от 100 милиона души, които се регистрират, в идеалния случай би било страхотно, ако всички или дори половината от тях останат. Все още не сме там", казва Зук в записа.

Снимка 628281

Източник: iStock

Той добавя, че с увеличаването на броя функции в платформата, процентът на задържане на потребители ще се увеличи.

Някои от тези предстоящи функции включват възможност за търсене и десктоп версия на Threads.

Meta, Facebook и ще се превърне ли социалната мрежа в магазин за приложения

Ще се превърне ли Facebook в магазин за приложения

Неочакван завой

Главният продуктов директор Крис Кокс казва, че платформата се нуждае от повече "кукички за задържане", за да създаде стимули за онези, които са спрели да използват Threads, да се върнат към приложението.