Преди няколко дни Дженифър Анистън пусна поредния нов продукт от собствената си козметична марка LolaVie - дух шампоан за коса. Вероятно, подобно на предишните, и този ще се окаже хит.
56-годишната Джен не е единствената от "Приятели" със собствен бранд - Кортни Кокс е създател на марката за продукти за дома Homecourt. А пред People двете разкриват необичайната тема, която ги свързва.
"Обикновено си говорим за интериорен дизайн. Хората умират от скука, когато се окажем заедно в една стая. Но това е нещо, което обичаме. Това е нашият език на любовта", казва Анистън.
Пред медията актрисата от The Morning Show разкрива още, че прекарва по съвсем обикновен начин времето след работа. "Прибирам се вкъщи. Кучетата ми ме посрещат. Пускам си музика".

Източник: GettyImages
Анистън и Кокс
Дженифър Анистън допълва, че често разговаря с приятели по телефона или направо ги кани на вечеря. Това, което избягва пък, е да скролва до безкрай в социалните мрежи.
"За щастие, при мен алгоритъмът показва животни, архитектура, коса и вдъхновяващи цитати. Така че не е толкова мрачно", допълва актрисата.