Нискоалкохолната напитка, която сме свикнали да свързваме със стъклени бутилки и коркови тапи, постоянно видоизменя начина, до който достига до нас. Някак преживяхме пластмасовите бутилки и капачките с винт. Но промените не спират до тук.
Все по-често виждаме вино в кутии. Разфасовките от по три литра определено са удобни, особено за големи компании. А и излизат по изгодно. Дори по-скъпите марки вина се ориентират към тях. Но напитката, поставена в пликче и след това в картон, няма как да има същия вкус, като тази в стъклена бутилка.
Същото се случва и с една сравнително нова за нашата страна тенденция - вино в кенове. Тук отново се гони по-лесната и удобна консумация по всяко време. Но за сметка на какво?
Нискоалкохолно питие, пакетирано като любимите ни газирани напитки. Може да звучи странно, но намеренията на производителите явно са да наложат този начин на употреба. Бумът се очаква да бъде през лятото.
Винарската изба на Франсис Форд Копола - Sofia, бе една от първите, която пусна на пазара иновативния винен продукт. И успехът не закъсня. Очаква се тази година ръстовете на продажби да са още по-големи.
Източник: Facebook / Francis Ford Coppola Winery
Добре е да не се хвърляме презглава към новия продукт, гъделичкащ любопитството ни. Кеновете са приемлив вариант за по-леки вина, като розето, и за газирани напитки на винена основна, в някои случаи и с плодов аромат.
Разбира се, предимствата на този тип опаковане са ясни. Но основните притеснения в случая са, че виното ще се превърне в модерния заместител на бирата и всички ще надигат кенове в парка.
Източник: iStock
А за мнозина пиенето на вино е истински ритуал. Ако и за нас е така, нека оставим алтернативните опаковки за спешни случаи, а междувременно да си налеем в изящна стъклена чаша от стъклена бутилка, пише Washington Post.