Tulipan е аржентинска компания, която продава секс играчки и има усет към добрия маркетинг. Вдъхновена от MeToo движението, наскоро компанията пусна специален Consent Pack презерватив, който не може да бъде отворен, освен ако нямаме помощник.
За отварянето на специалната кутийка са нужни четири ръце, като по този начин се избягва риска от използване на презерватива за секс без разрешение от отсрещната страна.
Идеята е открито тенденциозна, а маркетинговата кампания цели да пренесе посланието на MeToo в южноамериканската държава, където несъгласуваните сексуални набези представляват сериозен социален проблем.
В съседна Бразилия например през 2018 г. е проведен експеримент в няколко нощни клуба, където е установено, че дамите получават средно по 40 нежелани докосвания на час.
86% от жените в Сао Пауло, които посещават нощни заведения, признават, че са обект на сексуален тормоз. Според Tulipan този проблем е налице и в други държави на континента.