За всички, които ежедневно са бомбардирани със стотици имейли, им трябва нещо много забележимо и отличаващо, за да ги накара да отворят случаен имейл.

Но има много подла маркетингова тактика, използвана от някои марки, за да привлекат вниманието на своите адресати, и много от потребителите - уви! - се хващат в капана. И не говорим за измислици или използването на думата "спешно" с главни букви.

Използваната от компаниите хитрата техника привлича вниманието ни с нещо от сорта "FWD:" или "Re:", включено в темата на писмото.

Снимка 348007

Източник: iStock

Макар че това може да изглежда твърде просто, за да има действителен ефект, процесът на мислене зад тази техника е изненадващо логичен.

Като се направи по този начин, в електронната ни поща изглежда, че е отговор на предишно съобщение или е препратено, което ни кара да вярваме, че вече сме били ангажирани в разговор с подателя по друг повод.

Това на свой ред ни подтиква да се чувстваме подсъзнателно задължени да отворим писмото и да прочетем какво имат да ни кажат.

Този "елегантен" и измамен маркетингов метод е акцентиран в статия на Racked, в която са споделени примери за имейли, които редакционният екип получава наскоро.