Производителят на млечни продукти Yakult Honsha Co. установява, че силата на продуктовото позициониране на стоките в сериали по Netflix е толкова мощна, че работи дори когато е неправилна и под прикритие.
Според Марк Бахман, директор на M Science TickerTags, изследователска фирма, която анализира връзката между социалните медии и ефективността на компанията, зрителите на новата романтична комедия на Netflix To All the Boys I"ve Loved Before забелязват, че сестрата на главния герой пие йогурт от отличителна малка бутилка и започват да го споменават в Twitter.
Във филма напитката се нарича "Корейски йогурт", но зрителите явно забелязват яркото червено фолио, характерно за японската марка Yakult, пише Bloomberg.
"Макар че марката е от японски произход и никога не е споменавана по име във филма, това е характерната за Yakult бутилка, която потребителите на Twitter бързо забелязват и разпознават", споделя Бахман.
Той разкрива и че споменаването на Yakult драстично се е увеличило след пускането на филма Netflix и по-голямата част от разговорите са пряко свързани с интереса към продукта.
От друга страна акциите, които спадат с около 6% тази година вследствие на по-бавния ръст на продажбите, се покачват с 2.6% след излизането на филма на 17 август.
Yakult Shortage never happened in an Asian Country before, as far as I know. But today, my fave dairy drink is sold out in two stores. I blame you Peter K! #ToAllTheBoysIveLovedBefore @Netflix_PH @NetflixAsia @netflix pic.twitter.com/sGLvTEWS7D
— Alyssa (@ItsMariaAlyssa) 22 август 2018 г.
Като се има предвид нарастващите нива на споменаване, от фирмата производител вярват, че ще се постигне по-голяма информираност за марката, което вероятно ще доведе до по-голям обем на продажбите.
И всичко това благодарение на едно продуктово позициониране (макар и под прикритие) в сериал по Netflix.