Грижата за околната среда е добра практика за всички браншове. Тя прави марките и компаниите зад тях отговорни за въглеродния отпечатък, който оставят. На потребителя пък дава спокойствие, че неговата покупка не е вредна за природата.

Уви, не всички компании съблюдават устойчивостта на своето производство и начина, по който то променя средата. Според Business Insider, adidas е една от тези, които активно се опитват да създават по-екологични продукти.

Някои от най-големите им усилия за опазването на околната среда се извършват в сътрудничество с Parley for the Oceans. През 2015 г. двете компании обединиха усилия, за да направят маратонки, изработени изцяло с влакна от незаконни риболовни мрежи и рециклирани океански отпадъци.

Резултатът беше впечатляващ - както като дизайн, така и като щадене на околната среда, но цените им не бяхо по джоба на повечето потребители.

Това се промени през миналата година, когато бяха продадени 1 милион чифта от модела Parley x adidas Ultra Boost.

Снимка 356620

Източник: adidas.com

Сега гамата от продукти, които използват рециклирана пластмаса от океана, се разширява, а Parley x adidas Outdoor Collection е последната стъпка от кампанията.